Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kandydat do pracy wymaga podobnej dbałości jak klient

25 maja 2016 | Ekonomia
Negatywne wrażenia klienta oraz kandydata do pracy mogą zaszkodzić biznesowi firmy – podkreślali uczestnicy dyskusji
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Negatywne wrażenia klienta oraz kandydata do pracy mogą zaszkodzić biznesowi firmy – podkreślali uczestnicy dyskusji
Tomasz Ślęzak, wiceprezes grupy Work Service
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Tomasz Ślęzak, wiceprezes grupy Work Service
Joanna Makowiecka-Gaca, przedstawiciel Pracodawców RP w Radzie Dialogu Społecznego
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Joanna Makowiecka-Gaca, przedstawiciel Pracodawców RP w Radzie Dialogu Społecznego
Piotr Palikowski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Piotr Palikowski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami
Izabela Bartnicka, ekspert platformy eRecruiter, Grupa Pracuj
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Izabela Bartnicka, ekspert platformy eRecruiter, Grupa Pracuj
Piotr Młotkowski, specjalista ds. HR, Vision Express
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Piotr Młotkowski, specjalista ds. HR, Vision Express
Ludwika Michałowska, ekspert rekrutacji i Employer Brandingu, Citi Service Center Poland
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Ludwika Michałowska, ekspert rekrutacji i Employer Brandingu, Citi Service Center Poland

W ostatnich latach wzrosły wymagania zarówno konsumentów, jak i potencjalnych pracowników. 
Warto, by firmy pamiętały o tym podczas procesu rekrutacji.

Anita Błaszczak

Dlaczego warto zadbać o dobre doświadczenie kandydata do pracy i jak to zrobić – dyskutowali praktycy i eksperci uczestniczący w debacie otwierającej I Forum HR, pierwszą z cyklu trzech konferencji organizowanych przez redakcję „Rzeczpospolitej", które mają być platformą wymiany opinii i doświadczeń przedstawicieli branży HR oraz pracodawców.

– Proces rekrutacji jest do pewnego stopnia procesem sprzedaży, gdyż sprzedajemy kandydatowi ofertę naszej firmy. Warto więc w sposób świadomy zarządzać jego doświadczeniem, podobnie jak to robimy w przypadku klientów – podkreślał Tomasz Ślęzak wiceprezes Work Service, potentata usług HR w Europie Środkowo-Wschodniej i głównego partnera Forum HR. Zaznaczał, że negatywne wrażenia zarówno klienta jak i kandydata do pracy mogą zaszkodzić biznesowi firmy.

Potwierdzają to badania, według których ponad jedna piąta niezadowolonych kandydatów przekazuje znajomym swoje krytyczne opinie o firmie. Niemal co dziesiąty jest zaś gotów zbojkotować jej produkty czy usługi.

Praca jak telewizor

Coraz więcej pracodawców zdaje sobie z tego sprawę. Jak zaznaczała Izabela Bartnicka, ekspert internetowej platformy eRecruiter, co roku zwiększa się liczba firm, które zwracają uwagę na wrażenia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10454

Wydanie: 10454

Spis treści
Zamów abonament