Komórki to niedaleka przyszłość
Frans-Willem de Kloet | W ciągu kolejnych pięciu lat w rozbudowę zasięgu sieci i rozwój produktu chcemy zainwestować w sumie 4 miliardy złotych – zapowiada w rozmowie z Urszulą Zielińską prezes UPC Polska.
Rz: Widzę nowe hasło na koszulce rzecznika UPC Polska – „Rosnąć z pasją". Co ono konkretnie oznacza dla naszego rynku?
Mamy ogromne ambicje, aby rosnąć w Polsce. Z jednej strony jesteśmy największym operatorem telewizji kablowej w kraju, ale z drugiej nadal relatywnie niewielkim, z siecią docierającą do zaledwie 20 proc. gospodarstw domowych. Chcemy to zmienić. Gdy ma się taki zasięg, trzeba się zmagać z pewnym brakiem efektywności w pozyskiwaniu klientów, a także odpowiadać sobie ciągle na pytania o inwestycje w rozwój produktów i oferty.
W jakim kierunku będą zatem szły inwestycje UPC?
Budowanie skali biznesu to element naszej strategii i gry rynkowej. Może się to odbywać na różne sposoby, np. poprzez rozbudowę zasięgu sieci, która następuje także teraz, gdy rozmawiamy. W ciągu kolejnych pięciu lat w jego rozbudowę i rozwój produktu chcemy zainwestować w sumie 4 mld zł. To jest nasz plan, który niedawno prezentowaliśmy pracownikom w Warszawie i Katowicach, oraz przykład dalszych inwestycji Liberty Global...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta