Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kibice mogli kupić nawet 600 tys. pakietów Euro

18 lipca 2016 | Ekonomia
Najwyższe wpływy z meczów euro 2016
źródło: Rzeczpospolita
Najwyższe wpływy z meczów euro 2016

Dokładną liczbę sprzedanych pakietów dostępu do meczów Euro 2016 zna tylko Polsat. Z naszych informacji wynika, że mogło ich być nawet 600 tys.

Jak ustaliła „Rzeczpospolita", za jeden dostęp do pakietu kanałów Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD Grupa Polsat inkasowała od operatorów płatnych telewizji 75 zł. Polsat nie podaje, ile pakietów udało mu się sprzedać. Na początku mistrzostw media podawały, że mogło to być ok. 400 tys. Z najnowszych informacji „Rzeczpospolitej" wynika jednak, że sprzedaż poszła jeszcze lepiej i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10499

Wydanie: 10499

Spis treści
Zamów abonament