Pokemony zamieszały w mobilnych grach
Na przywołaniu wspomnień z dzieciństwa Nintendo zrobiło świetny biznes.
Gra Pokemon GO zdobyła już miano najpopularniejszej mobilnej gry w historii Stanów Zjednoczonych i konsekwentnie zyskuje na popularności również na innych rynkach (na oficjalną premierę w Polsce jeszcze trzeba poczekać).
– Świat oszalał na punkcie tej gry, wykorzystującej innowacyjną technologię rozszerzonej rzeczywistości – potwierdza David James, dyrektor działu rozwoju biznesu w firmie audytorsko-doradczej Mazars. Dodaje, że przywołanie wspomnień z dzieciństwa dzisiejszego pokolenia Y to typowy zabieg. – Może i słusznie, choć wstępne badania pokazują, że struktura demograficzna graczy niekoniecznie odpowiada pokoleniu wychowanemu na tej japońskiej anime – zaznacza.
Biznes plus rozrywka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta