Słabną płatne amerykańskie telewizje
W II kwartale operatorzy płatnej telewizji w USA stracili ok. 700 tys. klientów. A w ciągu ostatniego roku ubyło ich już ponad milion.
Według wyliczeń firmy analitycznej Leichtman Research Group w II kwartale w USA 11 największych operatorów płatnej telewizji (95 proc. rynku) straciło 665 tys. abonentów. To nieco większy spadek niż rok temu (545 tys.).
– W ciągu całego roku kluczowi dostawcy płatnej telewizji utracili 705 tys. subskrybentów, choć jeszcze rok wcześniej było to 380 tys. – komentuje Bruce Leichtman, szef i główny analityk Leichtman Research Group. W samym II kw. najwięcej osób zrezygnowało z usług AT&T U-niverse (391 tys.) i satelitarnego operatora Dish (281 tys.). Wzrost odnotował tylko konkurent Dish, DirecTV.
Procentowo to niewielkie spadki (AT&T U-niverse ma prawie 4,9...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta