Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Najdroższa polska marka to Orlen

26 stycznia 2017 | Pierwsza strona
Na zdjęciu od lewej: Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rz”, Michał Kuczmierowski z PKO BP, Dorota Wrotek reprezentująca Biedronkę, Mirosław Kochalski z PKN Orlen i Wiesław Jasiński, wiceminister finansów
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa
Na zdjęciu od lewej: Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rz”, Michał Kuczmierowski z PKO BP, Dorota Wrotek reprezentująca Biedronkę, Mirosław Kochalski z PKN Orlen i Wiesław Jasiński, wiceminister finansów

Orlen, Biedronka i PKO Bank Polski na podium 13. edycji rankingu najcenniejszych polskich marek „Rzeczpospolitej". W środę, podczas uroczystej gali, nagrodziliśmy najmocniejsze z 330 krajowych znaków towarowych wycenianych w zestawieniu. Ogłosiliśmy też laureata konkursu Młoda Marka Sukcesu promującego firmy, które rozwijają młode marki. Główną nagrodę – kampanię reklamową za 400 tys. zł – zdobyła marka technologiczna SALESmanago Marketing Automation. Kapituła konkursu przyznała też wyróżnienie spożywczej marce Maestro. —a.b. >B6 – 7

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 10659

Wydanie: 10659

Spis treści
Zamów abonament