Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wyszeptać marketingowy sukces

06 marca 2017 | Dobra Firma
Dziś marketing szeptany to głównie internet, ale wciąż liczą się też osobiste rekomendacje.
źródło: 123RF
Dziś marketing szeptany to głównie internet, ale wciąż liczą się też osobiste rekomendacje.

Dzięki rozwojowi internetu marketing szeptany stał się jednym z najpotężniejszych narzędzi promocji.

Konsumenci są coraz lepiej wyedukowani i coraz czujniejsi. Większość z nich, zanim zdecyduje się na zakup, poszukuje w internecie informacji o produkcie. Coraz większa grupa klientów zwraca uwagę na rekomendacje innych klientów - niektórzy zadają pytania na forach dyskusyjnych lub portalach społecznościowych, inni analizują to, co można znaleźć w sieci. Poszukiwanie informacji najczęściej kończy się w momencie, gdy konsument nabiera przekonania, że dany produkt lub usługa są warte inwestycji lub nie. A to najbardziej wyczekiwany moment w procesie sprzedażowym.

Żadna tradycyjna forma reklamy czy marketingu nie jest tak skuteczna jak wiarygodna opinia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10692

Wydanie: 10692

Spis treści
Zamów abonament