Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Walka o klientów nie tylko cenami

12 maja 2017 | Ekonomia
Wizyty w sklepie nie tylko po produkty
źródło: Rzeczpospolita
Wizyty w sklepie nie tylko po produkty

Sklepy coraz mocniej starają się rozbudowywać ofertę usług dodatkowych – gastronomicznych czy finansowych.

piotr mazurkiewicz

Ponieważ klienci regularnie zmieniają zwyczaje zakupowe, sklepy są zmuszone do ciągłego poszukiwania nowych sposobów na zwrócenie ich uwagi. Są też atrakcyjnym miejscem na sprzedaż różnych ofert – sklepy największych sieci dziennie odwiedza po kilka milionów Polaków.

Wypłata w sklepie

Dlatego przy okazji zakupów można skorzystać z coraz szerszej oferty usług – od gastronomii, przez np. sprzedaż ofert turystycznych czy opcję odbioru zakupów internetowych. Najdynamiczniej rośnie jednak segment usług finansowych – to już nie tylko kredyty ratalne, pożyczki gotówkowe czy karty kredytowe, ale też ubezpieczenia....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10747

Wydanie: 10747

Spis treści
Zamów abonament