Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jesteśmy silni dzięki sile polskich przedsiębiorstw

12 maja 2017 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

McDonald's to marka globalna, ale wpisuje się w lokalne gusta, a restauracje prowadzą polscy przedsiębiorcy – zauważa Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald's Polska.

Rz: Zacznijmy w lekkim tonie. Jakie kanapki najchętniej kupują Polacy?

Krzysztof Kłapa: Oczywiście bardzo różne, ale wspomniałbym o jednej, która powstała specjalnie, mając na względzie gusta Polaków i nazywa się WieśMac. To bardzo popularny produkt. Warto też dodać, że McWrapy, linia, która jest sprzedawana na całym świecie w 35 tys. lokali, to pomysł z Polski. Sprzedajemy więc globalnie pomysł, który powstał tu, nad Wisłą.

Jak duży jest rynek gastronomiczny w Polsce i jak szybko rośnie?

Można go liczyć w miliardach złotych i najważniejsze, że wciąż dynamicznie rozwija się, jeśli chodzi o procentowy wzrost. Mowa o wzroście nawet szybszym niż tempo PKB. To rynek bardzo obiecujący ze względu na coraz ciekawiej wyglądającą kieszeń Polaków. Ostatnie lata, patrząc z punktu widzenia McDonald's, to lata ciekawej prosperity. Mamy już 385 lokalizacji w Polsce.

Macie jakiś cel w tym względzie, przykładowo do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10747

Wydanie: 10747

Spis treści
Zamów abonament