Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niezwykły potencjał sponsoringu

29 czerwca 2017 | Sport i biznes

Sponsoring sportowy jest jednym z najbardziej efektywnych i najczęściej stosowanych narzędzi do promocji marki na świecie. To przede wszystkim zasługa nieprzewidywalności sportu oraz jego popularności w środkach masowego przekazu

WPolsce wartość sponsoringu sportowego szacowana jest obecnie na blisko 5 miliardów złotych. Wśród analityków tego rynku nie brakuje jednak opinii, że przy sprzyjających warunkach ta wartość może znacznie wzrosnąć. Wystarczy wspomnieć, że od roku 2001 do 2012 rynek sponsoringu sportowego wzrósł w Polsce o ponad 1300 procent. Imponujące, ale przede wszystkim uświadamiające, jak duży potencjał tkwi w sponsoringu sportowym, jak wiele firm dostrzega w sporcie główne pole działań marketingowych, które do niedawna postrzegane było jako wręcz niszowe.

Byłoby skrajnie niepoważne, gdybyśmy porównywali się z rynkiem sponsoringu sportowego w USA, ale wartość tej branży za oceanem pokazuje, jak wielkie znaczenie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10787

Wydanie: 10787

Spis treści
Zamów abonament