Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na stadionach też są klienci

29 czerwca 2017 | Sport i biznes

Polskie firmy chętnie sponsorują nie tylko reprezentację narodową w piłce nożnej, ale też kluby czy mniej znane dyscypliny.

Często angażujemy się we wsparcie zarówno profesjonalnych karier sportowych, jak i dzieci i młodzieży, będących potencjałem dla przyszłych kadr narodowych – tłumaczy PKN Orlen.

PGNiG jest sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej – wspiera Związek Piłki Ręcznej w Polsce i Superligę. – Umowa ze Związkiem trwa nieprzerwanie od 2010 roku. Przez ten czas reprezentacja Polski mężczyzn zdobywała medale wielu imprez światowych i europejskich. Wystąpiła na igrzyskach olimpijskich. Zawodnicy kadry to gwiazdy tej dyscypliny sportu – tłumaczy departament komunikacji PGNiG. Od zeszłego roku spółka wspiera profesjonalną Superligę. – Nasze działania w obszarze sportu są zgodne z kodeksem dobrych praktyk sponsoringu Ministerstwa Skarbu Państwa i resortu turystyki – zapewnia firma. Nie zdradza, jakie kwoty rocznie przeznacza na sponsoring sportowy.

Także Tauron angażuje się w sponsorowanie sportu od 2009 roku. – Obecnie jesteśmy między innymi sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz takich dyscyplin sportowych jak: kolarstwo, narciarstwo, hokej czy piłka ręczna – wylicza Daniel Iwan...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10787

Wydanie: 10787

Spis treści
Zamów abonament