Wirtualna rzeczywistość w oczekiwaniu na przełom
VR przestanie być zdobywającą rynek nowinką wtedy, gdy za dostęp do materiałów w tej technologii zaczną płacić ludzie, a nie tylko firmy. A dojdzie do tego, gdy pojawi się więcej dobrej jakości rozrywkowych treści.
– Era technologii VR zacznie się tak naprawdę wtedy, gdy to konsument zacznie płacić za produkowane z myślą o niej treści – mówił Marcin Łunkiewicz z agencji mimo.ooo podczas debaty „Technologie VR – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?". – Mogą to być filmy pokazywane w kinach czy aplikacje, ale dopóki za VR będą płacić przede wszystkim firmy bądź marketerzy, cały czas będziemy wracać do pytania, czy ta technologia „uda się czy nie" – dodał.
Za mało filmów
Zgodnie z prognozami PwC w 2021 roku już ok. połowy rynku VR na świecie (czyli 8,05 mld dol.) będą stanowić wpływy z materiałów wideo produkowanych w tej technologii i będzie to nieznacznie więcej niż przychody z gier VR. W przeciwieństwie do okularów AR gogle VR będą w ponad 70...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta