Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wirtualna rzeczywistość w oczekiwaniu na przełom

26 października 2017 | Ekonomia
≥Podczas debaty
źródło: materiały prasowe
≥Podczas debaty "Technologie VR – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?" podkreślano, że przyszłością branży są m.in. filmy

VR przestanie być zdobywającą rynek nowinką wtedy, gdy za dostęp do materiałów w tej technologii zaczną płacić ludzie, a nie tylko firmy. A dojdzie do tego, gdy pojawi się więcej dobrej jakości rozrywkowych treści.

– Era technologii VR zacznie się tak naprawdę wtedy, gdy to konsument zacznie płacić za produkowane z myślą o niej treści – mówił Marcin Łunkiewicz z agencji mimo.ooo podczas debaty „Technologie VR – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?". – Mogą to być filmy pokazywane w kinach czy aplikacje, ale dopóki za VR będą płacić przede wszystkim firmy bądź marketerzy, cały czas będziemy wracać do pytania, czy ta technologia „uda się czy nie" – dodał.

Za mało filmów

Zgodnie z prognozami PwC w 2021 roku już ok. połowy rynku VR na świecie (czyli 8,05 mld dol.) będą stanowić wpływy z materiałów wideo produkowanych w tej technologii i będzie to nieznacznie więcej niż przychody z gier VR. W przeciwieństwie do okularów AR gogle VR będą w ponad 70...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10888

Wydanie: 10888

Spis treści
Zamów abonament