Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przed reklamą możliwy rok zmian

27 grudnia 2017 | Ekonomia
Rynek reklamy w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy w Polsce

Wydatki na reklamę w Polsce wzrosną w przyszłym roku o zaledwie ok. 2 proc., branżę czeka kilka prawnych zmian, których skutki trudno przewidzieć.

magdalena lemańska

Dwie duże agencje mediowe regularnie prognozujące rynek reklamy w Polsce – Zenith i Starcom – nie spodziewają się, żeby w 2018 r. rynek rósł znacznie szybciej niż w tym.

– W przyszłym roku rynek reklamowy będzie rósł z nieco niższą dynamiką (niż 2 proc. w 2017 r. – red.) − spodziewany jest wzrost o 1,9 proc. − i na koniec roku osiągnie wartość 7,18 mld zł netto – podaje Zenith. Starcom spodziewa się natomiast wzrostu o 2,5 proc., czyli o 5 pkt proc. wyższego niż w tym roku.

Nowe prawo i lider

Eksperci podkreślają, że przyszły rok przyniesie ze sobą kilka ważnych dla branży zmian w prawie. Po pierwsze, w maju wejdzie w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10937

Wydanie: 10937

Spis treści
Zamów abonament