Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najchętniej kupujemy w zagranicznych sieciach

15 stycznia 2018 | Pierwsza strona
źródło: Rzeczpospolita

Dziesięć najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce to firmy zagraniczne. Pierwsza rodzima, Społem, zajmuje 11. pozycję – wynika z raportu firmy badawczej Market Side. Według jej badań w ciągu miesiąca 85 proc. dorosłych Polaków zrobiło choć raz zakupy w Biedronce, zdecydowanym liderze polskiego rynku. W ścisłej czołówce zestawienia są jeszcze inne sieci dyskontowe, czyli Lidl i Kaufland.

Czołowe firmy rosną kilka razy szybciej niż rynek, który w 2017 r. zyskał jedynie 1,6 proc. Ten rok zapowiada się znacznie lepiej, według Euromonitora wzrost wydatków na zakupy spożywcze ma wynieść 2,6 proc.  —pm >A19

Wydanie: 10951

Wydanie: 10951

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament