Serwisy stale szukają nowego miejsca na ekspansję
Media społecznościowe nie chcą się zajmować tylko komunikacją piotr mazurkiewicz
Od jakiegoś czasu można zauważyć stopniową zmianę zakresu wykorzystywania serwisów społecznościowych. Z jednej strony są to działania samych prowadzących je spółek, ale z drugiej inwencja przedsiębiorców.
Na przykład LinkedIn nie jest wykorzystywany już tylko przy poszukiwaniu kandydatów do pracy, lecz także jako kanał komunikacji z użytkownikami. Z kolei Facebook jesienią uruchomił platformę handlową.
Nowe możliwości
– Już wcześniej sprzedawanie przedmiotów na Facebooku było bardzo popularne – odbywało się często za pośrednictwem grup. Grupy kupna i sprzedaży są każdego miesiąca odwiedzane przez ponad 550 mln ludzi na świecie, od małych grup osiedlowych, po wyspecjalizowane grupy dla kolekcjonerów – mówi Robert Bednarski, dyrektor Facebooka na region.
– Wprowadzenie Marketplace tworzy jedną przestrzeń do handlu dla całej społeczności Facebooka. Archiwizuje on wszystkie zakupy zrobione w ramach platformy, przechowuje zapisane produkty, przedmioty, które wystawialiśmy na sprzedaż oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta