Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja ma być taka, by bawił się nie tylko klient

19 lipca 2018 | Prawo | Martyna Antosiewicz

Dr. Beata Wentura-Dudek 
właściciel firmy GAMA Marketing Group, od 20 lat nadzoruje akcje promocyjne

Rz: Przedsiębiorcy, chcąc sprostać wymaganiom klientów, organizują promocje wspierające sprzedaż. Jakie formy są najpopularniejsze?

Beata Wentura-Dudek: Loterie, konkursy i programy lojalnościowe. Potrafią przynieść firmie wiele korzyści. Niestety, nieumiejętnie przeprowadzone, mogą być źródłem poważnych strat.

Znowelizowana ustawa o grach hazardowych nałożyła na realizatorów loterii nowe obowiązki.

Rok 2017 przyniósł wiele zmian, nad których przestrzeganiem czuwają nowo utworzone izby...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11106

Wydanie: 11106

Spis treści
Zamów abonament