Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dzięki promocjom drób wygrał z wieprzowiną

08 listopada 2018 | Ekonomia | Aleksandra 
Ptak-Iglewska
>Polska chce zwiększyć eksport żywności do Chin
źródło: Rzeczpospolita
>Polska chce zwiększyć eksport żywności do Chin

Rolnictwo | Zmieniają się preferencje konsumentów. Jeden z powodów: 
Unia dopłaca do kampanii promocyjnych żywności 172 mln euro.

 

Dobrze poprowadzone kampanie wizerunkowe są w stanie powoli odwrócić preferencje konsumentów. Po raz pierwszy w historii drób okazał się najbardziej popularnym rodzajem mięsa na świecie i w Polsce, wyprzedzając wieprzowinę – wynika z badania preferencji żywieniowych przeprowadzonego przez Biostat na zlecenie SuperDrobiu. Unia Europejska dopłaci do kilkudziesięciu kampanii wspierających wizerunek europejskiej żywności 172 mln euro.

Kurczak króluje

Dziś, jak wynika z badań, wieprzowinę wybrałby tylko co czwarty ankietowany, a wołowinę i indyka – po 5 proc. Kurczak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 11200

Wydanie: 11200

Spis treści

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament