Operator konwergentny? To ma biznesowy sens
Telekomunikacja | Zakup światłowodu, abonamentu telefonicznego i telewizji w pakiecie sprawia, że abonenci rzadziej rezygnują z usług operatora.
Materiał powstał we współpracy z Orange Polska
Operatorzy telekomunikacyjni nie są jeszcze zgodni, czy sprzedaż różnych typów usług w pakietach, czyli konwergencja, zdaje egzamin. O tym, że strategia operatora konwergentnego sprawdza się, przekonany jest Orange Polska. Z pakietów usług pod marką Orange Love korzysta już ponad 1 mln osób indywidualnych. Z jakich usług korzystają najczęściej?
– Widzimy, że klienci najchętniej wybierają pakiet składający się z czterech usług, czyli abonamentu komórkowego, internetu domowego, telewizji i telefonu domowego. Taki zestaw ma prawie 60 proc. użytkowników Orange Love. Duża część klientów dokupuje do pakietu kolejne usługi, np. dodatkowe abonamenty komórkowe. Korzystają z niższej ceny abonamentu, a także atrakcyjnych cen smartfonów. Średnio na jednego klienta przypadają już niemal dwie karty SIM, czyli statystycznie jedna w ramach pakietu i jedna dodatkowa – mówi Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.
Orange Love za chwilę skończy dwa lata
Orange Polska ma pakiety Orange Love w ofercie od lutego 2017 r. W końcu września 2018 r. korzystało z nich prawie 1,5 mln abonentów, a wśród nich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta