Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Utrwalić znak firmowy

14 stycznia 1994 | Sport | MC

Sponsorzy sportu -- Mazowszanka

Utrwalić znak firmowy

Co przekonało pana i pracowników Mazowszanki do sponsorowania pierwszoligowej drużyny koszykarzy MKS MOS Pruszków?

Nasza firma, jako producent wody mineralnej i wysokiej jakości napojów bez konserwantów, jest od dawna znana na rynku, szczególnie warszawskim. Mamy renomę, znana jest nasza marka. Uważaliśmy, że sponsorowanie nowej, rokującej nadzieje drużyny pierwszoligowej, może być korzystne jako forma jeszcze nie reklamy bezpośredniej, ale utrwalenia imienia firmy. Chcemy stworzyć wokół niej dobry klimat, przypominać, że Mazowszanka istnieje. Właśnie poprzez sponsorowanie sympatycznej drużyny, wywodzącej się z czystego amatorstwa, która niemalże samym zaangażowaniem, weszła do I ligi.

Istotnym elementem jest również moda na koszykówkę wśród młodzieży. Dyscyplina zdobywa...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 168

Spis treści
Zamów abonament