Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Inwestorzy patrzą na wskaźniki i ratingi

27 kwietnia 1998 | Ekonomia | AB

PROMOCJA

Tworzenie obrazu Polski w świecie

Inwestorzy patrzą na wskaźniki i ratingi

Nawet bardzo dobre akcje promocyjne i najbardziej ciepłe uczucia zagranicznych biznesmenów wobec Polski nie będą miały większego wpływu na przyciągnięcie do nas kapitału inwestycyjnego. Dla tego kapitału ważniejsze są wskaźniki gospodarcze, przejrzystość regulacji, jak też doświadczenia firm, które już w Polsce zainwestowały. Warto je więc wykorzystywać do promocji kraju -- mówili przedstawiciele zagranicznych inwestorów podczas konferencji nt. Kreowanie obrazu Polski w świecie.

Chociaż w tworzeniu wizerunku kraju w świecie -- a zwłaszcza pozytywnych i negatywnych stereotypów, które go dotyczą -- jest sporo miejsca na emocje, te ostatnie niewiele znaczą przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Jak w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1371

Spis treści
Zamów abonament