Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Różne poglądy na autoreklamę

03 października 1998 | Prawo | AG

Juliusz Kamiński, pracownik aparatu skarbowego

Różne poglądy na autoreklamę

: Izba Wydawców Prasy, choć nie tylko ona, uważa, że nie ma pan racji ("Rz" z 12--13 września) , twierdząc, że a utoreklama jest czynnością opodatkowaną VAT. Czy podtrzymuje pan swoje stanowisko w tej sprawie?

Juliusz Kamiński: Tak. Izba Wydawców Prasy twierdzi, że nie podlega opodatkowaniu świadczenie usług reklamowych dla samego siebie. Podkreśla też, że gazeta reklamująca samą siebie nie świadczy usługi wrozumieniu Klasyfikacji wyrobów i usług. Już w poprzedniej rozmowie mówiłem, że nie jest to usługa standardowa. Powszechnie znany jest jednak fakt, że w ustawie o VAT nie ma precyzyjnej definicji usługi, lecz odesłanie do Klasyfikacji wyrobów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1508

Spis treści
Zamów abonament