Cele krótkoterminowe, za to efektowne
SONDAŻ
Na podbój trudnych rynków, podobnie jak na wojnę, nie chodzi się samotnie
Cele krótkoterminowe, za to efektowne
KRZYSZTOF OBłOJ
Pytanie skierowane do grupy polskich menedżerów dotyczyło najważniejszych celów firmy. Respondencibyli proszeni o wskazanie trzech celów spośród dwunastu. Najczęściej wybierali dynamikę rozwoju firmy i pieniądze.
Zbiorcze wyniki ankiety ukazuje tabela. Od nich chciałbym zacząć krótkie omówienie wyników tych badań.
Presja wzrostu
Wzrost firmy jest celem niemal kultowym. Bez względu na to, w jakim przekroju analizuje się dane -- ze względu na wielkość firmy, typ własności, lokalizację lub wykształcenie, płeć i wiek respondenta, zawsze dominuje w sposób absolutny jeden cel -- dynamiczny rozwój firmy.
Dwa podrzędne cele to zachowanie płynności gotówkowej i maksymalizacja...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta