Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cele krótkoterminowe, za to efektowne

25 listopada 1998 | Moja Kariera | KO

SONDAŻ

Na podbój trudnych rynków, podobnie jak na wojnę, nie chodzi się samotnie

Cele krótkoterminowe, za to efektowne

KRZYSZTOF OBłOJ

Pytanie skierowane do grupy polskich menedżerów dotyczyło najważniejszych celów firmy. Respondencibyli proszeni o wskazanie trzech celów spośród dwunastu. Najczęściej wybierali dynamikę rozwoju firmy i pieniądze.

Zbiorcze wyniki ankiety ukazuje tabela. Od nich chciałbym zacząć krótkie omówienie wyników tych badań.

Presja wzrostu

Wzrost firmy jest celem niemal kultowym. Bez względu na to, w jakim przekroju analizuje się dane -- ze względu na wielkość firmy, typ własności, lokalizację lub wykształcenie, płeć i wiek respondenta, zawsze dominuje w sposób absolutny jeden cel -- dynamiczny rozwój firmy.

Dwa podrzędne cele to zachowanie płynności gotówkowej i maksymalizacja...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1553

Spis treści
Zamów abonament