Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zarządstrategiczny

03 lutego 1999 | Gazeta | EB

Zarządstrategiczny

Niemiecka spółka Agfa-Gevaert, która zmierza wiosną tego roku wprowadzić swoje akcje na giełdę, w styczniu zasadniczo zmieniła strukturę organizacyjną. Członkowie zarządu oddali wszystkie sprawy bieżące szefom pięciu kluczowych działów, sami zaś ustawili się w roli grupy strategicznej. Poprzednia struktura nie była dość nowoczesna -- twierdzi prezes firmy Klaus Seeger -- gdyż kilku członków zarządu pełniło równocześnie obowiązki szefów działów. Teraz zarząd zajmie się wyznaczaniem kierunków rozwoju spółki i koordynacją działań grupy, a wyposażeni w dodatkowe uprawnienia kierownicy działów -- całą resztą. Przewaga nowej struktury organizacyjnej nad starą jest taka, że członkowie zarządu mają więcej cza-

Brak okładki

Wydanie: 1612

Spis treści
Zamów abonament