Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Istotny czynnik ludzki

16 lipca 1999 | Ekonomia | HB

NA MARGINESIE

Istotny czynnik ludzki

W Polsce klienci banków cieszą się z każdego nowo zainstalowanego automatu do wypłacania pieniędzy, a bywalcy podkreślają, jak daleko nam pod tym względem do Europy. Przyzwyczajeni od lat do tych udogodnień Brytyjczycy czasem mają ich jednak dosyć. Przekonał się o tym ostatnio jeden z najbardziej znanych banków brytyjskich, który uruchomił w Reading całkowicie zautomatyzowany oddział. Jak pisze wczorajszy "Financial Times", klienci zagrozili przeniesieniem się gdzie indziej -- i na miejsce części automatów pojawiły się normalne okienka z "ludzką obsługą". Choć dla banków maszyny są tańsze niż pracownicy, to "czynnik ludzki" jeszcze się liczy.

H.B.

Brak okładki

Wydanie: 1750

Spis treści
Zamów abonament