Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kto zarobi na Woodstock?

11 sierpnia 1994 | Ekonomia | SW

Liczy się nazwa, a nie miejsce

Kto zarobi na Woodstock?

Kiedy kilkanaście miesięcy temu zaczęto planować w Saugerties wielki koncert w rocznicę słynnego "Woodstock' 69", miejscowi biznesmeni byli bardzo zadowoleni. Przybycie 250 tysięcy ludzi to przecież okazja do zarobienia dużych pieniędzy. Poza tym -- sądzili -- pamięć takiej imprezy ściąga potem turystów przez wiele lat. Mogłoby to przynieść ekonomiczne odrodzenie całej dolinie Hudsonu, w której stopa bezrobocia wzrosła w ciągu ostatniej dekady z 5 do 7, 6 proc. -- przede wszystkim wskutek masowych zwolnień w mającym tam swoją główną siedzibę koncernie komputerowym IBM.

Jednak w miarę zbliżania się imprezy drobnych przedsiębiorców z Saugerties czekały coraz większe...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 241

Spis treści
Zamów abonament