Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Soplica rośnie

31 maja 2006 | Ekonomia | BD

PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY Soplica rośnie

Po zmianie butelki i obniżeniu ceny o 5 proc. w połowie 2005 r., udziały w rynku wódki Soplica, produkowanej przez Bolsa, zwiększyły się o 30 proc. Marka zajmuje 6. miejsce wśród najbardziej popularnych wódek w Polsce. Od października 2005 r. Bols eksportuje ją do Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec i Meksyku. W najbliższym czasie powinna trafić na kolejne rynki. Bols jest właścicielem marki Soplica od 1999 r. Spółka należy do koncernu CEDC, zajmującego się produkcją i dystrybucją alkoholi. W Polsce należy do niego także Polmos Białystok.

b.d.
Brak okładki

Wydanie: 3852

Spis treści
Zamów abonament