Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Męskie rozgrywki prasy

20 września 2007 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

MEDIA Po kilkuletniej stagnacji wydawcy znów inwestują w magazyny dla mężczyzn Męskie rozgrywki prasy O męskich czytelników chcą teraz powalczyć Hachette Filipacchi Burda Polska, Motor-Presse i nieznana dotychczas na rynku prasowym Carisma Entertainment Group. Ta ostatnia już w przyszłą środę wprowadzi do kiosków swój miesięcznik "Futbol.pl".

Jak zapowiada Aleksandra Jakubiec, dyrektor ds. marketingu i rozwoju pisma, "Futbol.pl" będzie magazynem luksusowym. O czytelników i reklamy konkurować chce nie z prasą sportową, lecz z takimi tytułami jak "CKM", "Men's Health", "Gentleman", "Logo" czy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4317

Spis treści
Zamów abonament