Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szkoła bez przemocy

01 sierpnia 2007 | Kariera i Biznes | Grażyna Raszkowska

KAMPANIA SPOŁECZNA Szkoła bez przemocy

"Szkoła bez przemocy" - kampania społeczna prowadzona przez 16 dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych oraz Fundację Grupy TP wygrała w międzynarodowym konkursie branży public relations IPRA Golden World Awards 2007 w kategorii Corporate Social Responsibility (Firma społecznie odpowiedzialna). Akcja jest odpowiedzią na narastający poziom agresji w polskich szkołach. Głównym jej celem jest nagłaśnianie problemu przemocy i uświadamianie uczniom, nauczycielom i rodzicom, że z agresją nie wolno się godzić. - Program ma zwrócić uwagę szerokiej opinii publicznej na ten problem. Wszyscy partnerzy tej kampanii podjęli decyzję o jej rozwijaniu i długofalowym działaniu - mówi Danuta Kowalska, prezes Fundacji Grupy TP.

oprac. gra na podstawie: Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Brak okładki

Wydanie: 4274

Spis treści
Zamów abonament