Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cicha współpraca polityków z agencjami

22 września 2007 | Kraj | Anna Gielewska Jarosław Stróżyk

KAMPANIA Duże firmy reklamowe nie chcą współpracować z partiami, małe bardzo się o to starają Cicha współpraca polityków z agencjami Politycy ufają głównie sobie. - Partii nie da się sprzedać tak samo jak proszku - mówią eksperci. Partie dają jednak zarobić agencjom. Pieniądze wydają na reklamę w mediach

Przewracające się domy, a potem stwierdzenie, że miało być 3 mln mieszkań, ale wszyscy wyjechali do Irlandii. Na końcu logo - to treść spotu, który usiłowała sprzedać różnym partiom jedna z agencji reklamowych. - Mamy dużo różnych propozycji, agencje zgłaszają się do sztabu centralnego i dzwonią do biura poselskiego - mówi Sylwester Chruszcz z LPR. Czy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4319

Spis treści
Zamów abonament