Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nobel – potęga marketingu

13 października 2007 | Druga strona | Rafał Ziemkiewicz

Werdykty noblowskiego jury, zwłaszcza w dziedzinach, w których trudno o rzetelną, naukową weryfikację, z roku na rok stają się coraz bardziej wątpliwe. Nie przeszkadza to wcale nagrodzie być silnym i coraz silniejszym brandem.

Parafrazując stare marketingowe powiedzonko o seksie, „Nobel sells”. Nobel sprzedaje – zarówno dosłownie, na rynku, jak i na rynku politycznym. A skoro tak, jest obiektem zabiegów i starań tych, którzy mają coś do sprzedania.

Nagroda literacka od lat praktycznie zarezerwowana jest tylko dla pisarzy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 7837

Spis treści

Front

Aktywacja

Warszawa

Sport

Zamów abonament