Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bo tak trudno dziś o klienta

04 czerwca 2010 | First Class | Dorota Kornacka
autor zdjęcia: Dariusz Iwański
źródło: Rzeczpospolita
Redaktor Prowadzący, Dorota Kornacka
autor zdjęcia: Dariusz Iwański
źródło: Fotorzepa
Redaktor Prowadzący, Dorota Kornacka

Prawie wszyscy miewamy czasem pokusy, żeby sobie ponarzekać – mówi rozmówca jednego z artykułów, które znalazły się w tym numerze „First Class”. Nic dodać, nic ująć.

O naszej narodowej skłonności do narzekania, by nie powiedzieć – marudzenia, napisano i powiedziano już chyba wszystko. Ja na pewno nie będę więc w stanie dodać nic nowego. I nie po to cytuję to zdanie. Przypominam je, ponieważ ostatnio wyjątkowo często zdarzało mi się słyszeć narzekania. Tym razem jednak skłaniające do refleksji nie nad naszą narodową cechą, ale…...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8639

Spis treści
Zamów abonament