Wsparcie dla "złotej rączki"
Zmiany w technologiach napraw samochodów
Wsparcie dla "złotej rączki"
W fabrykach samochodów -- wymyślne linie technologiczne, zautomatyzowane, skomputeryzowane; w warsztatach naprawczych, gdzie niejeden produkt tych fabryk w końcu trafia -- nie ma robotów, są mechanicy, którzy dysponują już mniej wyrafinowanymi technologiami. Metody produkcji są oczywiście inne od metod napraw, ale gołym okiem można wielokrotnie dostrzec dysproporcję między zadaniem -- przeznaczonym do naprawy, wprawdzie mniej lub bardziej uszkodzonym, ale autem z nowoczesnych fabryk -- a technicznym oprzyrządowaniem i technologiami jakimi dysponują warsztaty.
Wbrew pozorom ta dziedzina nie pozostawiona jest tylko fachowcom o "złotych rękach, wyposażonych wklucze i młotek "; powstaje niemało nowych technologii dla potrzeb napraw, w tym jednej z najczęstszych, remontów nadwozia.
Zepsute -- wymienić
Oczywiste, że w miarę jak samochody zaczęły być szpikowane elektroniką -- mikroprocesorowymi układami kontroli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta