Umacnianie marki
BRANŻA SPOŻYWCZA
Greenwita otwiera drugi zakład poza krajem
Umacnianie marki
Greenvita, poznański producent czekolady, kremów, sosów i figurek czekoladowych, która uczestniczy już w joint venture na Białorusi, chce w tym roku utworzyć wspólne przedsięwzięcie z lokalnym partnerem w innym państwie WNP. Prace organizacyjne są w toku, do odprawy przygotowane są już linie produkcyjne.
Greenvita była jednym znajwiększych polskich eksporterów w yrobów czekoladopodobnych na rynki w schodnie: w 1994 r. i 1995 r. trafiało tam ponad 50 proc. jej produkcji. W ciągu dwóch następnych lat udział eksportu wprodukcji tych wyrobów spadł do nieco ponad 30 proc. , w tym roku wynosi ponad 20 proc. W sprzedaży firmy rośnie udział czekolady, także nadziewanej. Udział Greenvity wpolskim rynku tabliczek czekoladowych oceniany jest (wzależności od źródła) na 3, 2-6 proc. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta