Informacje
Informacje
Produkcja spodni dżinsowych Rynek przyszłościowy irozwijający się
WPolsce sprzedaje się prawdopodobnie 12-15 mln par spodni dżinsowych rocznie. Największe wzięcie mają spodnie niemarkowe: tanie, ale i kiepskiej jakości, oraz podróbki spodni produkowanych przez znane firmy. Szacuje się, że stanowią one ok. 60-70 proc. całej sprzedaży. Wedługspecjalistów z branży, wciągu najbliższych 2-5 lat sprzedaż dżinsów wnaszym kraju powinna systematycznie rosnąć.
Rynek dżinsowy w Polsce jest zroku na rok coraz bardziej interesujący. -- W ostatnich latach pojawiło się wiele nowych firm odzieżowych, atym samym wzrosła dostępność iróżnorodność markowych ubrań dżinsowych -- mówi rzecznik prasowy Levi Strauss Polska Marzena Świątek.
Najbardziej elitarne dżinsy szyją takie firmy Armani, Diesel czy Pierre Cardin. Ich wyroby są bardzo drogie -- para kosztuje nawet ponad 1000 zł. Za nimi znajdują się Levi's, Wrangler, Lee, Mustang, Big Star, Easy, Rifle, HIS. Ich wyroby kosztują średnio 110-250 zł. Jest to najsilniejsza grupa, a jej udział wrynku odzieży markowej dawno przekroczył 50 proc. Potem są tańsi: polski Americanos, turecki Dallas czy niemiecki Pionier. Zdaniem niektórych producentów, dżinsy markowe w cenie do 100 zł mają ponad 25 proc. rynku. Nie chcą nic osobie powiedzieć producenci najbardziej awangardowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta