Kosztowna edukacja
SZKOLENIA
Klienci gotowi są płacić drogo za produkt dobrej jakości
Kosztowna edukacja
Wśród firm szkoleniowych można wyróżnić grupę kilku lub kilkunastu, których usługi są wyraźnie droższe niż przeciętnie. Firmy drogie to przeważnie te, które organizują zajęcia in company w małych grupach prowadzonych często przez dwóch lub więcej trenerów tzw. metodą interaktywną, tj. z czynnym udziałem słuchaczy. Dostarczają także obszerne materiały szkoleniowe zarówno w postaci drukowanej, jak i wizualnej. Jak twierdzą, wysoki koszt szkoleń nie zniechęca klientów, którzy chętnie płacą drożej, otrzymując w zamian produkt bardzo dobrej jakości.
Do grupy raczej drogich firm szkoleniowych na rynku warszawskim zalicza się Centrum Edukacji Ernst & Young. Stawka za dwudniowe szkolenie wynosi tam równowartość 690 dolarów od osoby. Oznacza to, że za popularne obecnie standardowe czterodniowe szkolenie na temat reformy ubezpieczeń społecznych trzeba zapłacić ok. 4, 8 tys. zł. W zamian, jak zapewnia kierownik placówki Anna Głowacka, firma gwarantuje 2-3-osobowy zespół szkoleniowców o najwyższych kwalifikacjach, obszerne materiały w specjalnych segregatorach (w tym teksty niezbędnych aktów prawnych) oraz posiłki. Szkolenia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)