Wyróżnić się z tłumu; Handel pod wspólnym znakiem; JAK ZASTRZEC ZNAK TOWAROWY; Potrzebnynarodowy marketing
- Wyróżnić się z tłumu - kreowanie własnej marki trwa długo i jest kosztowne, ale opłacalne
- Handel pod wspólnym znakiem
- JAK ZASTRZEC ZNAK TOWAROWY
- KOMENTARZ EKSPERTA: Potrzebny narodowy marketing Kreowanie własnej marki trwa długo i jest kosztowne, ale opłacalne
Wyróżnić się z tłumu
ANDRZEJ MICHALSKI
Odróżnij się albo zgiń - to hasło lansowane przez specjalistów od marketingu dobrze wyjaśnia, czym powinna być marka firmy. Jej kreowanie trwa przez długie lata i wymaga od przedsiębiorcy niemałych nakładów. Ale opłaca się. Do dobrych marek klienci się przywiązują.
Jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na świecie jest Coca-Cola. Sam znak firmowy tej spółki wart jest kilkadziesiąt miliardów dolarów. Na taki rynkowy sukces Coca-Cola - podobnie jak i inne światowe potęgi - pracowała przez wiele lat. Klienci na całym świecie kupując gazowany napój o charakterystycznym kolorze wiedzą, że zawsze otrzymają produkt tej samej jakości i o podobnym smaku.
Definicja
Marka to dowolne słowo, rysunek, dźwięk, kształt lub kolor, czy wreszcie kombinacja tych elementów służąca wyróżnieniu towarów lub usług określonego sprzedawcy.
(na podstawie książki "Marketing"
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta