Więcej niż głos
Więcej niż głos
Starania specjalistów od marketingu, aby wprowadzanie nowych usług telekomunikacyjnych na rynek miało atrakcyjną oprawę, jak chociażby ostatnio w przypadku usług Omnix, zaoferowanych przez sieć Era, czy multimedialnych wiadomości MMS, to także dowód na to, co jest teraz ważne dla firm telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. I na co liczą. Same nowe technologie nie przyciągają klientów (nie interesuje ich WAP, GPRS, UMTS); mogą ich zainteresować usługi, jakie oferuje się dzięki tym technologiom.
Możliwości "transportowe" sieci telekomunikacyjnych i teleinformatycznych zwiększyły się w ostatnich latach wielokrotnie (dotyczy to świata i także Polski). Pojawiła się w związku z tym nowa potrzeba, a wręcz problem - jak zapewnić ruch w tych sieciach. Nie ma wątpliwości, że rozwiązaniem są nowe usługi.
Od przedstawicieli operatorów, np. polskich sieci komórkowych, można usłyszeć: - Nie mówmy o trzeciej generacji, UMTS itd., ale o usługach. Klientów coraz mniej interesuje, z jakich technologii korzysta firma, lecz to, co oferuje, niezależnie od tego, czy będzie to nazwane usługami generacji dwa i pół czy trzy.
DLA LUDZI I FIRM
Operatorzy telekomunikacyjni inwestują w tzw. sieci inteligentne; kablowa TV, dzięki stosowanej coraz szerzej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta