Nie rób ciągle tego samego
Nie rób ciągle tego samego
Czego świat biznesu może nauczyć się od al-Qaidy? Czego firmy mogą nauczyć się od marines? Czego od GROMU? A także - dlaczego 90 proc. firmowych strategii kończy się niepowodzeniem?
Na te m.in. pytania odpowiadał Walter Kiechel, redaktor generalny Harvard Business School Publishing, wydawca "Harvard Business Review" (HBR), najbardziej prestiżowego na świecie magazynu dla menedżerów. Przyjechał na konferencję zorganizowaną w Warszawie przez HBR Polska.
Al-Qaida reprezentuje nowy rodzaj organizacji - można ją nazwać państwem wirtualnym. Jak twierdzi sekretarz obrony...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta