Są lepsze sposoby niż szokowanie
10 maja 2007 | Ekonomia | ML
ROZMOWA Rupert Howell Są lepsze sposoby niż szokowanie Dziś się ma zebrać Rada Reklamy, aby rozpatrzyć skargi na kontrowersyjną reklamę operatora komórkowego Play. Ludzie coraz częściej skarżą się na reklamy i to nie tylko w Polsce. Niedawno po protestach z mediów zniknęła m.in. międzynarodowa reklamówka odzieżowego imperium Dolce & Gabbana przedstawiająca scenkę kojarzącą się ze zbiorowym gwałtem. Powołana w 2006 roku Rada Reklamy nie może zakazać emisji reklam, jest jednak rodzajem głosu sumienia branży, by ta sama kontrolowała swoje pomysły. Rz: W Wielkiej Brytanii zakazana została kontrowersyjna kampania Dolce & Gabbana, w Polsce jeden z operatorów komórkowych reklamuje się dłonią z poobcinanymi...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta