Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dzień w dzień z kandydatami

20 października 1995 | Kraj | EO

Kampania na wizji

Dzień w dzień z kandydatami

Dziennikarze telewizyjnej Jedynki zadają kandydatom na prezydentów kilka trudnych pytań. Dziennikarze programu drugiego przez blisko godzinę poddają kandydata niemalże artyleryjskiemu ostrzałowi pytań. W Pol-Sacie dwójka dziennikarzy przepytuje dwóch pretendentów do fotela prezydenckiego, a widzowie w tym czasie telefonicznie głosują na swojego faworyta (jednego zsiedemnastu) . Do kampanii prezydenckiej zamierza włączyć się nawet Canal Plus.

Kampania telewizyjna jest jedną z najskuteczniejszych form dotarcia do wyborców. Tak uważają kandydaci ubiegający się o urząd prezydenta i tak w istocie jest. Żaden pretendent nie lekceważy wpływu bezpośredniego kontaktu ze społeczeństwem podczas spotkań wyborczych i dlatego wszyscy odbywają liczne podróże po...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 597

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament