Dzień w dzień z kandydatami
Kampania na wizji
Dzień w dzień z kandydatami
Dziennikarze telewizyjnej Jedynki zadają kandydatom na prezydentów kilka trudnych pytań. Dziennikarze programu drugiego przez blisko godzinę poddają kandydata niemalże artyleryjskiemu ostrzałowi pytań. W Pol-Sacie dwójka dziennikarzy przepytuje dwóch pretendentów do fotela prezydenckiego, a widzowie w tym czasie telefonicznie głosują na swojego faworyta (jednego zsiedemnastu) . Do kampanii prezydenckiej zamierza włączyć się nawet Canal Plus.
Kampania telewizyjna jest jedną z najskuteczniejszych form dotarcia do wyborców. Tak uważają kandydaci ubiegający się o urząd prezydenta i tak w istocie jest. Żaden pretendent nie lekceważy wpływu bezpośredniego kontaktu ze społeczeństwem podczas spotkań wyborczych i dlatego wszyscy odbywają liczne podróże po...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta