Kary za nierzetelne promocje
02 października 2007 | Prawo | Zofia Jóźwiak
OCHRONA KONSUMENTÓW Kary za nierzetelne promocje Co trzecia promocja jest nierzetelna - wynika z kontroli przeprowadzonej przez Państwową Inspekcję Handlową. Za takie praktyki grożą przedsiębiorcom surowe sankcje
Najczęściej handlowcy nieprawdziwie informowali o wcześniejszych cenach towarów oferowanych w promocjach.
Sztandarowym przykładem była zmiana ceny telewizorów LCD. Sklep ustalił ją na 6849 zł, a przekreślona na wywieszce cena...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta