Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cena papierosów może być wyższa niż na opakowaniu

13 stycznia 2011 | Prawo i praktyka | Justyna Zając-Wysocka Jarosław Włoch

Do końca lutego 2011 r. można sprzedawać papierosy wyprodukowane w poprzednim roku powyżej ceny wydrukowanej na paczce, doliczając do niej 1 proc.

Sprzedawcy, którym nie uda się w tym czasie wyprzedać zapasów, będą ponosić straty i dopłacać do podwyżki VAT.

1 stycznia wzrosła stawka VAT na papierosy. Wielu sprzedawców ma w związku z tym wątpliwości, jak wyliczyć cenę detaliczną zapasów tych wyrobów z 2010 roku, żeby przy ich sprzedaży nie narazić się na konsekwencje karnoskarbowe.

Producenci papierosów na ich opakowaniach drukują...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8825

Spis treści
Zamów abonament