Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Inwestorzy pokochali serwis Groupon

13 stycznia 2011 | Ekonomia | tbo

Szybko zyskujący popularność serwis z handlowymi promocjami pozyskał 950 mln dol. finansowania

To kolejny w ostatnim czasie zastrzyk gotówki dla amerykańskiego Groupona. W grudniu firma pozyskała 500 mln dol. Najnowsza pula finansowania ma zostać przeznaczona na rozwój firmy, inwestycje w zaplecze technologiczne szybko rosnącego serwisu, który ma już ponad 50 mln zarejestrowanych użytkowników, oraz płace pracowników.

Wśród inwestorów, którzy uwierzyli w firmę, są tak uznane fundusze jak Andressen Horowitz, Silver Lake Partners czy rosyjska Mail.ru Group.

Umożliwiający tańsze zakupy grupowe w sieci Groupon w 2010 r. rozszerzył działalność na 35 krajów świata, w tym Polskę. Serwis zaprezentował w ubiegłym roku 100 tys. ofert handlowych od prawie 60 tys. firm.

W listopadzie Groupon odrzucił ofertę wykupu firmy przez Google. Internetowy gigant położył wtedy na stole 6 mld dol. i dostał kosza.

Podobnie jak społecznościowy Facebook, Groupon nie planuje na razie debiutu giełdowego.

Brak okładki

Wydanie: 8825

Spis treści
Zamów abonament