Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

2 Liga – Sklepy średniej wielkości

20 kwietnia 2011 | Zakupy w sieci
Komputery
źródło: Rzeczpospolita
Komputery
Fotografia
źródło: Rzeczpospolita
Fotografia
RTV i AGD
źródło: Rzeczpospolita
RTV i AGD

Do grona sklepów z 2 ligi zaliczono sklepy posiadające minimum 1 500 opinii, charakteryzujące się średnim lub dużym zasięgiem działania, sporą ilością obsługiwanych Klientów.

Nie ukrywamy również, że na kwalifikacje sklepu wpływa jego poziom świadomości zbierania od swoich Klientów opinii po dokonanej transakcji. Często sklepy o pozornie niższej liczbie obsługiwanych Klientów, ale aktywnie wykorzystujących posprzedażowe ankiety do Klientów, lepiej i szybciej budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż większe sklepy o skostniałym podejściu do kupujących.

Brak okładki

Wydanie: 8908

Spis treści
Zamów abonament