Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nagrody za promocję innowacji

15 czerwca 2011 | Ekonomia | Hubert Salik

Najlepsze prace dziennikarskie promujące w Polsce innowacyjność nagrodziła wczoraj Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Pierwsza edycja konkursu "Słowa dla innowacji" przyciągnęła 79 zgłoszeń z prasy, radia, telewizji oraz multimediów. Warta 5 tys. zł nagroda rzeczowa trafiła w ręce Adama Grzeszaka z tygodnika "Polityka" za cykl artykułów w ciekawy i rzetelny sposób promujących innowacje – w tym za teksty "Web na karku", "Biointeres" i "Bez komórek nie ma życia".

Nagrodę wręczyła prezes PARP Bożena Lublińska-Kasprzak. Wyróżnienia i nagrody wartości 2,5 tys. zł trafiły do rąk Józefa Wyciska z Polskiego Radia Katowice, Artura Włodarskiego z "Gazety Wyborczej" i Danuty Majki z lubelskiego dodatku "Gazety Wyborczej". Nagrodę prezesa PARP otrzymał Paweł Blajer  z TVN CNBC. "Rz" była patronem medialnym konkursu.

Brak okładki

Wydanie: 8954

Spis treści

Kariera i Biznes

Zamów abonament