Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Inwestycyjna paranoja na wylotówce na Gdańsk

12 stycznia 2012 | Życie Warszawy | Konrad Majszyk
Trasa S7 na odcinku od Trasy AK (S8) do Łomianek ma odciążyć Wisłostradę i stanowić przedłużenie przyszłej Trasy N-S z południowych dzielnic stolicy. Droga ma mieć po trzy pasy w każdą stronę, dwa tunele i pięć węzłów drogowych.
źródło: Rzeczpospolita
Trasa S7 na odcinku od Trasy AK (S8) do Łomianek ma odciążyć Wisłostradę i stanowić przedłużenie przyszłej Trasy N-S z południowych dzielnic stolicy. Droga ma mieć po trzy pasy w każdą stronę, dwa tunele i pięć węzłów drogowych.

Po sześciu latach dokumentację dla trasy S7 trzeba robić od nowa. Wisłostrada tonie w korku, a koszty urosły do 3,7 mld zł

Ponad 22 km bezkolizyjnej drogi od trasy S8 przez obrzeża lotniska Bemowo, Chomiczówki i Cmentarza Północnego do Czosnowa za Łomiankami. Ta droga uratowałaby zakorkowany wyjazd z Warszawy na Gdańsk. Projekt był już na ukończeniu, a decyzję środowiskową inwestor dostał w 2009 r. Ale przygotowania, które trwały od 2006 r., polegały na przeanalizowaniu aż dziewięciu wariantów i pochłonęły miliony złotych, właśnie ruszają od nowa.

S7 raz jeszcze

– Przygotowujemy się do ponownego postępowania w sprawie decyzji środowiskowej. Poprzednia została w całości uchylona – mówi rzeczniczka Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad na Mazowszu Małgorzata...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9129

Wydanie: 9129

Spis treści
Zamów abonament