Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Prezes też zaczynał na słuchawkach

18 stycznia 2012 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Adam Ko­trych, pre­zes Vo­ice Con­tact Cen­ter, za­czął pra­cę  od sta­no­wi­ska kon­sul­tan­ta
autor zdjęcia: Krzysztof Skłodowski
źródło: Fotorzepa
Adam Ko­trych, pre­zes Vo­ice Con­tact Cen­ter, za­czął pra­cę od sta­no­wi­ska kon­sul­tan­ta

Praca w call center to częsty sposób na zdobycie pierwszych własnych pieniędzy i doświadczeń zawodowych

– Od po­cząt­ku lat 90. XX wie­ku, gdy po­wsta­ły u nas pierw­sze cen­tra, przez tę bran­żę prze­wi­nę­ło się oko­ło mi­lio­na Po­la­ków –oce­nia Ka­ta­rzy­na Swa­tow­ska, sze­fo­wa gru­py Call Cen­ter przy Sto­wa­rzy­sze­niu Mar­ke­tin­gu Bez­po­śred­nie­go i dy­rek­tor mar­ke­tin­gu i PR w Call Cen­ter Po­land. We­dług sza­cun­ków SMB w ca­łej bran­ży pra­cu­je obec­nie ok. 200 tys. osób. To ozna­cza, że spo­ra część z nas zna pra­cę w call cen­ter przy­naj­mniej ze sły­sze­nia. In­ni z mediów al­bo z  in­ter­ne­to­wych fo­rów, gdzie nie bra­k kry­ty­ki pod ad­re­sem pra­co­daw­ców z tej bran­ży. Oni sa­mi kła­dą na­cisk na jej atu­ty. Po­ni­żej wię przed­sta­wia­my plusy i minusy pra­cy w call cen­ter;

1. Sta­ły wy­bór ofert pra­cy

Na por­ta­lach re­kru­ta­cyj­nych i w ga­ze­tach sta­le moż­na zna­leźć ofer­ty pra­cy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9134

Wydanie: 9134

Spis treści
Zamów abonament