Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Poślizg drugiej linii. Tarcze metra uziemione pod plandeką

18 stycznia 2012 | Życie Warszawy | Konrad Majszyk

Najpierw drążenie tuneli, a dopiero potem budowa stacji. Metro Warszawskie zgodziło się na zmianę technologii. Bo inaczej tarcze drążące nie wystartują tej wiosny

Pierwsza z trzech tarcz TBM mia­ła za­cząć drą­żyć tu­nel pod ul. Pro­stą i Świę­to­krzy­ską w po­ło­wie ubie­głe­go ro­ku – tak obie­cy­wa­ła pre­zy­dent War­sza­wy Han­na Gron­kie­wicz­-Waltz.  No­wy ter­min to kwie­cień te­go ro­ku, ale też jest za­gro­żo­ny. Spro­wa­dzo­ny z pom­pą w 2011 r. z Nie­miec pierw­szy TBM le­ży pod plan­de­ką za ogro­dze­niem bu­do­wy przy ron­dzie Da­szyń­skie­go. Czę­ści po­zo­sta­łych dwóch są skła­do­wa­ne na te­re­nie bu­do­wy w na­roż­ni­ku pl. De­fi­lad – od stro­ny ul. Świę­to­krzy­skiej.

Tu­nel, a póź­niej sta­cja

Kie­dy trzy 615-to­no­we ko­lo­sy ku­pio­ne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9134

Wydanie: 9134

Spis treści
Zamów abonament