Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na co skarżą się konsumenci UE

20 marca 2012 | Prawo | Barbara Szymańska

Najwięcej zastrzeżeń zgłaszano pod adresem linii lotniczych i zakupów wadliwych towarów

Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net), działająca we wszystkich 27 krajach UE oraz Norwegii i Islandii, podsumowała swoją działalność w ubiegłym roku.

ECC-Net pomogła w 2011 r. prawie 60 000 konsumentów. Najwięcej spraw (32 proc.) dotyczyło usług transportowych, z czego większość miała związek z podróżami samolotem, np. zgubiony lub zniszczony bagaż, odwołany lub opóźniony lot. Ponad 20 proc....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9187

Wydanie: 9187

Spis treści
Zamów abonament