Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mike Tyson wypromuje polski napój

19 kwietnia 2012 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Mike Tyson wygrał 52 z 58 stoczonych walk bokserskich
źródło: AFP
Mike Tyson wygrał 52 z 58 stoczonych walk bokserskich

Słynny bokser zostanie twarzą napoju energetycznego Black firmy FoodCare. Ma jej pomóc w ekspansji nie tylko w Polsce, ale i za granicą

– Do marki Black nikt nie pasuje tak bardzo jak Mike Tyson. Reklama z jego udziałem pozwoli nam nie tylko zwiększyć sprzedaż w Polsce, ale także na kilkunastu rynkach zagranicznych, gdzie jest obecna – mówi „Rz" Wiesław Włodarski, właściciel spółki spożywczej FoodCare.

W przyszłym tygodniu amerykański bokser przyjeżdża...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9212

Wydanie: 9212

Spis treści
Zamów abonament